U sklopu kampanje „Svaki otisak boljeg je od ugljičnog” Pepco pošumio Hrvatsku s 3000 novih stabala

S ciljem zaštite planeta i poboljšanja kvalitete života, Pepco se odlučio uključiti u inicijativu pošumljavanja i tako, kao velika kompanija, djelovati na veliki ekološki problem – ugljični otisak. Ugljični otisak podrazumijeva ukupnu emisiju stakleničkih plinova koji negativno utječe na ekosustav i prirodnu ravnotežu planeta, a najuspješniji borac protiv njega je šuma.

GalerijaPR PR PR +5PR


U ponedjeljak, 17. travnja zaposlenici tvrtke Pepco zajedno su s volonterima Saveza izviđača Hrvatske te učenici Drvodjelske srednje škole u Zagrebu pošumili predio Perjasice u okolici Karlovca ostavljajući tako svoj pozitivan otisak u svijetu. Uključivanjem Pepca u inicijativu CO2MPENSATING BY PLANTING šumska je površina Hrvatske narasla za novih 3000 stabala. Okupljene je posebno pozdravio veleposlanik Kanade, Nj.E. gospodin Alan Bowman, kao novi partner i pokrovitelj projekta CO2MPENZACIJA SADNJOM.

Inicijativu pošumljavanja od početka prati interaktivna kampanja „Svaki otisak je bolji od ugljičnog otiska“ kojom se širi svijest o problemu ugljičnog otiska i poziva Pepcove kupce da učine isto. Kako bi privukao pažnju kupaca, ali i slučajnih prolaznika, te im pružio priliku da se dobro zabave, Pepco je u svoje tri frekventne trgovine u Hrvatskoj (Galerija Poreč, Supernova Zadar i Arena Park u Zagrebu) postavio interaktivnu pin-art instalaciju. Zagreb). Instalacija promiče i prevodi glavnu poruku kampanje u stvarnost te tako kupcima i prolaznicima daje mogućnost da fizički ostave dojam kakve želje. Dok kupci ostavljaju pozitivan otisak na instalaciji i dijele fotografije svojih otisaka na društvenim mrežama te šire vijesti o ozbiljnosti ugljičnog otiska, Pepco ostavlja pozitivan otisak na planetu.

„Svjesni smo da naše poslovanje ima utjecaj na društveno i prirodno okruženje te uvijek tražimo dodatne načine smanjenja svog utjecaja na okoliš. Imajući na umu dobrobit sadašnjih i budućih generacija, želimo biti nositelj pozitivnih promjena: zaštititi naš planet i pridonijeti poboljšanju kvalitete života naših zaposlenika, kupaca i lokalnih zajednica.“ – izjavio je Tomislav Bekavac, operativni menadžer za regiju Adria.

PRPR(Foto: PR)

Kao jedan od najpopularnijih europskih lanaca trgovine, Pepco se želi pozicionirati i kao nositelj pozitivnih promjena. Imajući na umu sadašnje i buduće generacije, kompanija aktivno radi na projektima iz domene društvene odgovornosti i provodi ih u suradnji s mrežom partnera. Osim fokusa koji se do sada stavljao na obrazovanje djece i izjednačavanje njihovih životnih prilika, Pepco ovom kampanjom svoje pozitivno djelovanje želi proširiti i na brigu o okolišu.

Pepco je najbrže rastući europski trgovački lanac koji nudi odjeću za cijelu obitelj i proizvode za kućanstvo. Tvrtka ima preko 3000 trgovina u 17 zemalja: od Estonije do Bugarske, Italije i Španjolske, uključujući preko 26.000 zaposlenih. Slogan “Osjetite kvalitetu, uživajte u cijeni”, privlači milijune kupaca koji ostvaruju više od 28 milijuna transakcija mjesečno.

PRPR(Foto: PR)

Brzi rast i širenje poslovanja sa sobom donosi i svijest poduzeća o velikom utjecaju koji ovaj brzo šireći lanac ima na okruženje. Pepco provodi niz aktivnosti u području održivog razvoja, na temelju strategije koja pokriva sva ESG područja. Cilj tvrtke je smanjiti svoj utjecaj na okoliš, omogućavajući kupcima informiranu kupnju kroz sve veći asortiman održivijih proizvoda. Na društvenom planu cilj tvrtke je podupirati osobni razvoj djece i mladih te njegovati njihove strasti i talente te uključiti zaposlenike u aktivnosti za dobrobit lokalne zajednice.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI
Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Više o temiIzvor: Dnevnik.hr