Kako bi se još više približila potrebama građana, Addiko banka je predstavila jedinstveni proizvod na tržištu – gotovinski kredit za građane koji spaja digitalne i tradicionalne kanale. Ovaj hibridni kreditni proces osmišljen je po uzoru na građane poznat proces online kupnje – zahtjev za kredit korisnik samostalno ispunjava online iu svega nekoliko minuta dobiva odgovor. Ako zadovoljava kreditne uvjete, kreditna dokumentacija na potpis dolazi gdje i kada korisnik to želi. Osim što štedi vrijeme, podizanje kredita bez posjeta poslovnici uključuje i 15 posto povoljniju kamatnu stopu.
Nakon online podnošenja zahtjeva i odobrenja kredita, korisnik dostavom dobiva kreditnu dokumentaciju koju može proučiti i potpisati kada želi – u miru svog doma ili na mjestu koje sam odabere. Korisnik zatim naručuje besplatno preuzimanje potpisane dokumentacije, na temelju koje Addiko Bank isplaćuje odobreni iznos kredita na račun korisnika u bilo kojoj banci.
Prema istraživanju Hendala s kraja 2022. godine, oko 44 posto klijenata banaka pokazalo je interes za ugovaranje gotovinskog kredita u potpunosti online, a to potvrđuju i podaci Addika prema kojima oko 40 posto svih zahtjeva za kredite dolazi putem digitalnih kanala.
„Iako postoji interes korisnika za potpuno digitalno podizanje gotovinskog kredita, naše iskustvo pokazuje da je mali postotak, manje od 20 posto korisnika, taj proces obavio digitalno. Radi se o procesu koji je, zbog potrebne regulatorne usklađenosti, još uvijek dosta složen i dugotrajan, stoga smo u Addiku odlučili razviti hibridni kreditni proces koji spaja brzo online odobravanje kredita s dostavom kreditne dokumentacije i brzom isplatom kredita. ” rekla je Petra Bašić Jantolićizvršni direktor za razvoj poslovanja s građanima Addiko banke.
„Addiko banka kao specijalizirana banka za brže kredite kontinuirano radi na povećanju razine zadovoljstva klijenata kroz unapređenje kreditnih procesa, stoga mi je drago što možemo ponuditi jedinstven proizvod koji klijenti mogu realizirati iz vlastitog doma i tako uštedjeti vrijeme. pri odlasku u banku. Vjerujemo da će hibridni proces podizanja kredita odgovarati većem broju klijenata, dajući im mogućnost izbora željenog ili ugovor o kreditu sklopiti u poslovnici ili ga preuzeti i potpisati kada i gdje žele. Pogodan je i za klijente iz mjesta gdje nema poslovnica banaka te za one koji nemaju dovoljno digitalnog iskustva, brinu o sigurnosti ili jednostavno žele ljudski kontakt”, tejavio je Mario Žižekpredsjednik Uprave Addiko banke.
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr