Korištenje umjetne inteligencije može povećati prodaju pet posto za manje od devet mjeseci

Razvoj umjetne inteligencije svakodnevno donosi revolucionarne promjene u brojnim industrijama, a prošlogodišnje lansiranje ChatGPT platforme, dodatno je potaknulo raspravu može li nam umjetna inteligencija pomoći da budemo produktivniji, optimiziramo poslovanje kompanije, ali konačno i pitanje hoće li nas zamijeniti roboti. “Tajna” uspjeha najnovijih programa umjetne inteligencije leži u prikupljenim podacima, no razumijevanje konteksta je ono što će u budućnosti činiti razliku u njihovoj učinkovitosti i popularnosti.

Jedna od prednosti korištenja umjetne inteligencije u tvrtkama je u kreiranju cijena proizvoda bilježi porast upotrebe softvera koji obrađuju ogromne količine povijesnih podataka i podataka u stvarnom vremenu, dajući gotovo nadljudski uvid u dinamiku tržišta i kupaca.. Prikupljeni podaci omogućuju predviđanje reakcija kupaca i konkurenata na promjene cijena u različitim scenarijima, što je u današnjem iznimno dinamičnom tržištu dragocjen podatak. Istraživanje o utjecaju umjetne inteligencije na kreiranje cijena proizvoda koje je provela konzultantska kuća Horváth pokazalo je da određivanje cijena temeljeno na AI može povećati rezultate prodaje do pet posto manje od devet mjeseci.

Robert Ćuzela-Piljac

Umjetna inteligencija promijenit će naš život u onoj mjeri u kojoj svatko od nas to bude želio, ali kad promatramo tvrtke, ona već uvelike olakšava poslovanje velikim i malim tvrtkama – kako kroz strojno učenje i kreiranje sadržaja, tako i kroz istraživanje navika potrošača i formiranje cijena. Ipak, svijest o tome koliko ovakvi programi mogu unaprijediti poslovanje i dalje je niska i samo 26 posto ispitanika pokazalo se da razumije doprinos upotrebe AI za ove potrebe“, izjavio je Robert Ćuzela-Piljac iz konzultantske kuće Horváth.

Korištenje umjetne inteligencije za prikupljanje i obradu podataka iz različitih unutarnjih i vanjskih izvora tvrtkama olakšava formiranje cijena, omogućuje transparentnu usporedbu osnovnih, preporučenih i konkurentnih cijena. Takvi alati imaju mogućnost predviđanja cijene koju je kupac spreman platiti za određeni proizvod ili uslugu na temelju prikupljenih podataka, što u konačnici osigurava bolje predviđanje potencijalne zarade u narednim mjesecima.

U istraživanju koje je provela konzultantska kuća Horváth sudjelovali su menadžeri kompanija iz deset zemalja, iz industrije visoke tehnologije, robe široke potrošnje, maloprodaje i transporta, automobilske, financijske i drugih industrija. Već desetu godinu zaredom, kvalitetom i stručnošću konzultan

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr