Svaki treći radnik nastavlja se prijavljivati ​​na oglase za posao nakon što je počeo raditi za novog poslodavca

Svoju odluku pojašnjavaju riječima kako ‘uvijek bolji posao… i poslodavac’ te kako su radnici s poslodavcima ‘samo broj’, stoga se i oni ponašaju na isti način, potvrđuje anketa u kojoj je sudjelovalo više od 2 tisuće ispitanika.

Među brojnim osobinama koje poslodavci traže kod sadašnjih i potencijalnih zaposlenika, uz bok znanjima i vještinama vezanim uz sam posao, u pravilu se ističe nekoliko vrlina. Marljivost, komunikativnost, samostalnost, sposobnost rada u vremenu, proaktivnost… i lojalnost.

Upravo posljednja osobina, koja služi kao jamac dugotrajnije suradnje s određenim radnikom, posljednjih godina našla se na velikom testu. Naime, dok je nekoć bilo sasvim uobičajeno provesti cijeli radni vijek kod istog poslodavca, danas je to prava rijetkost. Posloprimci, a posebno pripadnici mlađe generacije, željni novih iskustava i karijernih izazova, učestvovalo je u mijenjanju poslova. Potvrđuje to i istraživanje američkog Zavoda za statistiku rada, prema kojem se pripadnici generacije Z, u prosjeku, na jednom radnom mjestu zadržavajusvega 2,3 godine.

Drugim riječima,radnici iz godine u godinu postaju sve manje lojalnibarem u pogledu dužine rada kod jednog poslodavca.

S tim na umu, ne čudi se podatak kako dobar dio radnika nakon prihvaćanja ponude za posao i početka rada za novog poslodavca nastavlja pregledavati natječaje za posao.

Saznanje je to do kojeg smo došli provođenjem najnovije MojPosao ankete, u kojoj je sudjelovaloviše od 2.200 ispitanika.

‘Uvijek postoji bolji posao’

Svaki treći ispitanik (31%) ističe kako se,u nadi da će stići bolja ponudau prvim tjednima nakon početka rada na novom poslu nastavlja prijavljivati ​​na druge, zanimljive oglase za posao.

Svoju odluku pojašnjavaju riječima kako ‘uvijek postoji bolji posao… i poslodavac’ te kako su radnici poslodavcima ‘samo broj’, stoga se i oni ponašaju na isti način. Međutim, smatraju da vrijeme čine uslugu i samom poslodavcu, jer mu u slučaju brzog odlaska iz tvrtke daju do znanja da moraju nešto promijeniti kako bi zadržao zaposlenike.

Otprilike polovica radnika (47%) nastavlja svoju potragu za poslom,u slučaju da tvrtka nije ispunila njihova očekivanja, ili su se stvarni uvjeti pokazali drugačijim (lošijim) od dogovorenih. Prvenstveno se to odnosi na visinu plaće i druge uvjete rada , poput radnog vremena te mogućnosti rada od kuće. Također, na našu odluku o nastavku potrage za poslom snažnog utjecaja i odnosa s nadređenom osobom i kolegama.

‘Lojalnost je najbitnija’

S druge strane,svaki peti radnik(22%)čvrsto se drži svoje odlukete niti ne pomišlja na pretraživanje ponude oglasa za posao nakon početka rada za novog poslodavca.

Ističu kako je ‘lojalnost najbitnija’, te kako ‘nitko nije zaposlio radnika da bježi od posla nego da ostane na njemu’. Navode kako je za uspješnu karijeru neophodan kontinuitet te kako u potragu za novim poslom treba krenuti tek ako se radni uvjeti i odnos poslodavca prema nama znatno

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr