Novi udar na džepove vozača, poskupljuje bitnu stavku: “Nisam primijetio da imamo veći broj prometnih nezgoda i veći rizik”

Nikako da građani odahnu. Gdje se god okrenuo, sve je poskupilo. Hrana, režije, usluge. Skuplje je i imati auto, jer osim goriva morate platiti i osiguranje. Detalje donosi reporterka Dnevnika Nove TV Sara Tomašković.

GalerijaSkuplja auto osiguranja - 1 Skuplja auto osiguranja - 2 Skuplja auto osiguranja - 3 +0Skuplja auto osiguranja - 4


Imati limenog ljubimca sve je skuplje jer da biste ga sigurno vozili, morate imati – osiguranje. I to je, kao i sve ostalo, poskupjelo.

“Kao i sve ostalo što je poskupjelo, tako je poskupilo i to, al nisam u detalje išao proučavati koliko”, kazao je Markodok je Željko dodao da svaki euro dobro dođe.

I baš zbog toga neki se građani prije preuzimanja police osiguranja dobro informiraju. “Sva su osiguranja u vrlo malome, isto je – oko 100 kn se kreće razlika”, kazao je Boris.

Poskupjela su i osnovna i dodatna osiguranja. Koliko? Ovisi od osiguravatelja do osiguravatelja. Posrednik za kredite i osiguranja Vjeko Peretić rekao je da cijene auto osiguranja posljednjih godina stalno rastu.

“Nešto više čak od 15 posto do 30 posto zbog povećane inflacije unutar zadnjih godinu dana. Dakle, to ćete osjetiti ove godine odmah na policiji ili autoobveznog ili kasko osiguranja. To se sve događa zato što, kada se dogodi šteta, onda popravak, cijena rada, nabava dijelova i servisi – koštaju drastično više nego što se sad povećala vaša cijena auto osiguranja”, kazao je.

U praksi to znači – ako ste za osnovno osiguranje prošle godine platili 200 eura, ove godine vjerojatno ćete platiti oko 250 eura.

Kristijan Tićak iz AMS-a kazao je da bi trebali znati barem razlog kupovine: “Nisam primijetio da imamo veći broj prometnih nezgoda, da postoji veći rizik za osiguranje, pa samim time – ne bi ni cijena policajca obaveznog osiguranja trebala biti skuplja nego što smo je prije plaćali.”

Dodao je i da auti te dijelove za auto jesu skuplji: “Ne treba imati u vidu i to da od milijun i pol vozila kojih hrvatski park broji, ona su u prosjeku stara od 14 do 18 godina.”

Trend starijih automobila bi se mogao nastaviti. Luka Dorić iz Centra za vozila Hrvatske vjeruje da će se taj trend i nastaviti.

“S obzirom da smo u zadnjih par godina imali poremećaji na tržištu oko kupnje novih vozila pa su se ljudi odlučili za svoja starija vozila, produžiti im životni vijek u Hrvatskoj.”, zaključio je.

Skupo jest – ipak je najgora kombinacija riskirati veću štetu.

Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 satia više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI
Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Više o temiIzvor: Dnevnik.hr