Komentari, trolovi i ništa nas ne smije iznenaditi!

Sve više medija gubi bitku s „neprikladnim izričajem“ ispod svojih online tekstova iako su komentari jedan od pokazatelja koliko je sadržaj čitateljima atraktivan.

Društvene mreže i online forumi nastavljaju biti bojno polje komentatora – onih koji se žele sudjelovati u konstruktivnoj raspravi, ali i onih drugih željenih pažnja koje, vrlo često i previše pojednostavljeno, stavljamo u isti koš na kojem piše – internetski trol.

Nedavni ratni i politički obračuni pokazuju da se iza običnih komentatora može kritizirati netko ili nešto mnogo opasnije i zlokobnije, ali zadržimo se na “PR-u i marketingu”, ne pojašnjavajući detaljnije treba li na komentare odmah odgovarati, ignorirati ih i jesu li svi popularniji rješenje umjetne inteligencije (AI) za problem neprikladnih (čitaj: pravno problematičnih) komentara.

Saznajte s kim imate posla

Danas ćemo razgovarati o vrlo jednostavnom, a prečesto zanemarenom pitanju: Zašto marketinški stručnjaci, ali i njihovi klijenti MORAJU pratiti komentare čitatelja (da, i trolova)? Odgovor struke bi bio – poboljšanje strategije digitalnog marketinga. Nešto jednostavniji opis glasa – upoznavanje publike i ciljane skupine i saznavanje što ljudi pričaju o vama. Još jasniju definiciju da će poznanik koji nije iz svijeta „pijara“ i marketinga i koji će vrlo jednostavno odgovoriti – da saznate s kojim imate posla.

Znate li što i tko raspravlja o vama na internetu? Ako je vaš odgovor NE, možda pustite ključne komentare, a ujedno propustite i priliku da olakšate stvari sebi, agencijskom vremenu i naravno klijentu.

Obrana i zaštita: Ništa nas ne smije iznenaditi!

Ne jednom sam kroz čitanje rasprava specijaliziranih grupa, foruma i komentara bio upoznat s povećanim interesom za pojedinu temu ili specifični problem već i prije zaprimljenog medijskog upita ili zahtjevom za pomoć iz korisničke podrške. Ne samo da sam bio upoznat, nego sam imao i dovoljno vremena za pripremu adekvatne strategije ili odgovora na upit.

Novinari također govore o online komentatorima, pa se na uredničkim kolegijima nerijetko predlažu teme koje jamče povećan interes javnosti. Win-win situacija za obje strane. Autor i medij sretni jer dobivaju klikove čitatelja i „šeranje“ članaka na društvenim mrežama, a sretni su i online komentatori jer „evo i mediji pišu o tome“ pa dobivaju potvrdu važnosti svog angažmana na tipkovnici.

Danas vaš tim i brend koji zastupate ima praktički neograničen pristup ovim mislima i razgovorima. Komentari su nevjerojatno vrijedni, iako ih je teško analizirati jer uključuju goleme količine nestrukturiranih podataka.

I online trolovi su publika

Za marketinške stručnjake i nekonstruktivni komentari dobar su argument za osvijestiti kolege, ali i klijente tijekom osmišljavanja kampanje i brzo mogu probušiti balon zbog kojeg potpuno promaše loptu jer često zanemare da su i oni poznati internetski trolovi njihova publika, kupci, korisnici.

Slušanje društvenih medija je i praćenje istraživanja, a dok će etnografi tražiti i otkrivati ​​duboko društveno značenje u tim podacima, moj ranije s

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr