Studio Tumpić/Prenc s projektom “Istriana” osvaja D&AD-ov Pencil

D&AD, skraćeno za Dizajn i umjetničko vodstvo, britanska je organizacija osnovana 1962. godine s ciljem promocije izvrsnosti u dizajnu i oglašavanju. Svake godine podiže ljestvicu kvalitete u ovoj industriji, a to čini godišnjim natjecanjem, odnosno dodjelom nagrade D&AD Pencils koje slove za najveća kreativna postignuća u struci.

Na ovogodišnjem izdanju ovog kultnog natjecanja preko 300 članova žirija, sve redom lideri kreativnog sektora, odabrali su pobjednike među čak 12.243 prijavljena rada iz 77 zemalja svijeta, a Studio Tumpić/Prenc jedini je predstavnik iz Hrvatske, ali i iz regije. Nagrada Wood Pencil Award proglašava projekt “Istriana” jednim od najboljih radova godine u svojoj kategoriji, te kao takav postaje primjerom kreativne izvrsnosti za buduće generacije koje će svoju inspiraciju tražiti upravo u D&AD-u.

Dizajn ovih briljantnih kreativaca koji je zaslužio svoje mjesto među najboljima od najboljih naglašava vezu s prošlošću. Naime, istarsko je maslinovo ulje spominjano kao sinonim kvalitete još u doba Rimskog Carstva, no s njegovim raspadom, Istra više nije uživala ugled koji je imala u rimskom razdoblju. Ipak, zbog svojih prirodnih preduvjeta za stvaranje vrhunskog maslinovog ulja, 90-ih godina postupno vraća status jedne od najboljih regija za maslinarstvo u svijetu. Moglo bi se reći kako se, pronalazeći fragmente zaboravljenog znanja, daje život suvremenom maslinarstvu. Tako i boca prikazuje rekonstrukciju raznih fragmenata amfore ponovno spojenih u smislenu cjelinu. Osim toga, jednom položena u kutiju, boca predstavlja srce specifičnog oblika rimske amfore s područja Istre, u kojoj se hranilo i prenosilo maslinovo ulje. Također, narančasti ton terakote, posebno izmiješan za korištenje na pakiranju, sadrži postotak prave istarske zemlje.

U realizaciji ovog projekta, Studio je surađivao s talijanskim poduzećima Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.

Kreativni umovi koji stoje iza ove pobjedničke ideje nagrađeni su u sklopu D&AD Festivala koji se održao krajem prošlog tjedna u Londonu, a ovom prilikom izjavljuju: “D&AD je jedan od najcjenjenijih festivala u struci, pa je dobio priznanje pored velikih brendova koji su na njemu prisutni, poput Nikee, KFC-a, Marse, Calvin Kleina, Googlea, Burger Kinga, NFL-a i drugih dobitnika Wood Pencil-a, svakako je velika čast, u

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr