Atlantic Grupa i Grand kafa ponosni dobitnik najprestižnije europske nagrade za digitalni marketing IAB EUROPE MIXX AWARDS

Grand kava Atlantic Grupe svoju je bogatu kolekciju nagrada upotpunila još jednom – brončanom nagradom za poznatu IAB EUROPE MIXX AWARDS za proizvodnu inovaciju Grand Single Origin!Kao prvi i jedini regionalni brend počašćen ovim prestižnim priznanjem vodećeg europskog udruženja u sferi digitalnog oglašavanja i marketinga, Grand kava u suradnji s agencijom Pom Pom komunikacije podiže ljestvicu u području inovativnosti, učinkovite komunikacije i iznimnog doprinosa.

Uvođenjem BLOKCHAIN ​​​​tehnologije uz pomoć platforme Farmer Connect i skeniranjem QR koda za pakiranje, ljubitelji Grand kave dobili su priliku otputovati u daleke krajeve Ruande i Brazila, upoznati farmere koji se uzgajaju, ali i podržati kroz humanitarne donacije.

Posebno je zadovoljstvo i osjećaj kada riječ struke, posebno čuvenog natjecanja IAB EUROPE MIXX AWARDS, prepoznavanje inovativnosti, kreativnosti i učinkovitosti našeg brenda i kampanje u digitalnom oglašavanju. Kao pionir uvođenja inovativneBLOCKCHAIN ​​​​tehnologijeu regiji, Atlantic Grupa je zajedno s jednim od svojih vodećih brendova, Grand kavom, potrošačima omogućila da otkriju cijeli put kave od zrna do šalice, vjeruje se da je uzgojena na odgovoran način i time napravila korak dalje u polju transparentnosti i održivosti. Iznimno smo ponosni na ovaj projekt koji je cijelom našem vremenu donio nova znanja i brojna priznanja, dok je digitalna kampanja promovirala korištenje inovativnih tehnologija u cilju poboljšanja potrošačkog iskustva“, rekla je.Olja Nestov, voditeljica digitalnog marketinga, Atlantic grupe.

IAB EUROPE vodi udruženje u industriji digitalnog oglašavanja i marketinga koje potiče i nagrađuje tvrtke koje pomiču granice marketinga. Ovogodišnja MIXX AWARDS gala dodjela nagrada u Madridu prikazala je najbolja rješenja iz cijele Europe, odajući priznanje izvanrednim kampanjama, inovativnom istraživanju i značajnom doprinosu industriji, uz postavljanje novih standarda u ekosustavu. Strogi proces ocjenjivanja uključio je panel vrhunskih stručnjaka iz međunarodnih organizacija i kompanija, kao što su Bloomberg Media, Visa, TikTok, PhD, Samsung Ads i mnoge druge iz više od deset

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr