Domaći turistički biser uveo aplikaciju za ocjenjivanje rada gradske uprave

Riječ je o pilot projektu razvoja alata za javnu upravu, koji za cilj ima podizanje svijesti o ulozi gradske uprave kao pružatelja usluga, povećanju odgovornosti i učinkovitosti mjerenja opterećenja stranaka.

U Rovinju je s prvim danima lipnja u rad puštena inovativna ocjena aplikacija zadovoljstva građana s uslugom koju su dobili unutar gradske uprave. U sklopu nje svi građani, putem QR kodova postavljenih u hodnicima gradske uprave, mogu ocijeniti njihovo iskustvo sa službenicima. Kako su izvijestili iz gradske uprave, cilj aplikacije je osvijestiti djelatnike da svi pružaju uslugu građanima te da se od njih iznad svega očekuje ljubaznost i profesionalnost.

“Građani koji žele ocijeniti dobivenu uslugu, morat će skenirati QR kod kojim će otvoriti razgovor putem WhatsApp-a. Za započeto ocjenjivanje potrebno je poslati bilo koju poruku kojom se otvara cijeli set pitanja te se nude opcije odgovora”, navode iz rovinjske uprave i dodaju da će građani upotrebom aplikacija dobiti informacije koje su službenici najviše opterećeni u radu sa strankama te tko je najuspješniji u komunikaciji s njima.

“Prikupljene informacije namijenjene su internoj uporabi, a sve u cilju uvođenja potrebnih poboljšanja i organizacije dodatne edukacije ukoliko se ista pokaže potrebnim”

Više o temiIzvor:Poslovni.hr