Tehnološku jedinicu za izgradnju i održavanje HT mreže Ericsson Nikola Tesla Servisa koja je od rujna 2014. godine bila izdvojena u navedenu kompaniju te je za Hrvatski Telekom obavljala poslove u domeni pružanja usluga izgradnje i održavanja elektroničke komunikacijske infrastrukture, Hrvatski Telekom odlučio je preuzeti natrag.
Preuzimanje tehnološke jedinice koja obuhvaća poslove planiranja i izgradnje fiksne i mobilne mreže, održavanja elektroničke komunikacijske infrastrukture, nadzora telekomunikacijske mreže, terenskog održavanja aktivne pristupne mreže i pasivne mreže dio je razvojne strategije Hrvatskog Telekoma.
– Objedinjavanjem svih strateških segmenata poslovanja unutar tvrtke, Hrvatski Telekom nastavlja s transformacijom operativnog modela, poboljšava fleksibilnost poslovanja u skladu s industrijskim trendovima, te stvara preduvjete za daljnji razvoj fiksne i mobilne mreže. Novi operativni model omogućit će daljnju optimizaciju našeg poslovanja, a našim korisnicima još bržu i kvalitetniju uslugu.
Suradnja s ENTS-om tijekom proteklih godina bila je iznimno velika u više područja, uključujući uspješno uvođenje optike u Hrvatskoj, modernizaciju mobilne mreže, uvođenje 5G usluga te je između ostalog rezultirala s najvećim razinom zadovoljstva korisnika u povijesti HT-a. S društvom Ericsson Nikola Tesla dd, kojeg smatramo jednim od najpouzdanijih i najprofesionalnijih partnera u telekomunikacijskoj industriji, suradnju nastavljamo u brojnim drugim segmentima – izjavio je Košta Nebispredsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma.
– Ponovno preuzimanje aktivnosti planiranja, izgradnje i upravljanja od ENTS-a omogućit će daljnje poboljšanje naših internih sposobnosti s ciljem daljnjeg jačanja kvalitete naše mreže i dodatnog poboljšanja usluga za naše korisnike. Zaposlenicima ENTS-a angažiranim na poslovima izgradnje i održavanja naše mreže želimo dobrodošlicu u HT Grupu i sigurni smo kako ćemo zajedno nastaviti razvijati i graditi vodeću mrežu u Hrvatskoj – dodao je Boris Drilačlan Uprave i glavni direktor za tehniku i informacijske tehnologije Hrvatskog Telekoma.
– Zahvaljujem zaposlenicima tvrtke Ericsson Nikola Tesla Servisi koji rade na poslovima za HT, kao i kolegicama i kolegama iz matične tvrtke angažiranim na pružanju podrške u izvršavanju obveza prema našem kupcu, na iskazanom trudu i predanosti u području izgradnje i održavanja HT mreže. U svakom trenutku, a osobito tijekom izvanrednih okolnosti COVID-19 pandemije i razornih potresa koji su u 2020. godini zadesili Republiku Hrvatsku iskazali smo požrtvovnost, izvrsnost i kompetentnost u našim isporukama. Također, u ekonomski izazovnim vremenima porasta cijena energenata, materijala i usluga te inflacije i poremećaja u lancima opskrbe, ističemo se kao pouzdan partner našem strateškom kupcu – izjavila je Gordana Kovačevićpredsjednik Ericssona Nikole Tesle i predsjednik Nadzornog odbora Ericsson Nikola Tesla Servisi.
U skladu s njihovom liderskom pozicijom na ICT tržištu te velikim inovacijskim potencijalom i visokom razinom ekspertize i iskustava u razvoju suvremenih ICT rješenja, proizvoda i usluga, dodao je Kovačević, fokus tvrtke ostaje snažno usmjeren na digitalnu transformaciju industrije i društva koja se usmjeravaju na profitabilnost i strateška područja iz njihova temeljnog poslovanja i investiranje u održivu budućnost.
– Uspješno i na zadovoljstvo HT-a kvalitetno smo izvršavali naše ugovorne obveze. Pokazali smo da se znamo profesionalno nositi sa svim izazovima iu najtežim uvjetima poslovanja. Naša kompetentnost i profesionalnost iskazana je iu, prema našem mišljenju, kvalitetnoj ponudi koju smo predali za novi ugovor. Zahvaljujem na predanom radu stručnjacima Ericsson Nikola Tesla Servisa i podugovaračima uključenim u realizaciju ugovornih obveza i usluga za HT.
Posebno hvala menadžmentu i st
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr