ASEE-ov LIVE 3.0: Komunikacijska platforma i CRM alat koji upravlja odnosima s klijentima podiže na višu razinu

Live 3.0 je rješenje za kontakt centar i sveobuhvatnu komunikaciju s klijentima koje pruža vrhunsku priliku za poboljšanje odnosa s klijentima i prilagođavanje potrebama svih industrija i organizacija

Tvrtka ASEE nedavno je u Zagrebu predstavila najnoviju verziju svoje komunikacijske platforme i CRM alata – Live 3.0. Riječ je o rješenju za komunikaciju i upravljanje odnosima s klijentima, čija nova verzija predstavlja logičan nastavak implementacije 30 godina iskustva u rješenju koje pomaže tvrtkama u postizanju boljeg odnosa s klijentima kroz poboljšanu komunikaciju i praćenje interakcija.

Ljudi u fokusu

Live 3.0, platforma čiji je razvoj u potpunosti zadužen za hrvatske stručnjake i programere, donosi tehnološke i funkcionalne inovacije koje će pružiti niz prednosti svima koji su odlučili implementirati taj sustav. Neovisno o industriji ili veličini organizacije, dizajniran je da odgovara svim potrebama za unapređenje korisničkog iskustva, posebno u području komunikacije, kako posredno tako i neposredno.

– Naš cilj s novom komunikacijskom platformom je klijentima omogućiti da iskoriste sve funkcionalnosti i značajke prilagođene njihovom poslovnom modelu. Implementacija sustava Live 3.0 omogućit će organizacijama da ostvare vrhunsko korisničko iskustvo, poboljšaju interakciju s klijentima i ostvare dugoročni uspjeh na tržištu. Uz Live 3.0, fokusirali smo se na ljude – one koji stoje iza razvoja ovog proizvoda, ali i naše klijente, voditelje i agente koji se njime koriste tržištem s kojim surađujemo. Vjerujemo da upravo ljudi čine ključnu razliku u stvaranju sustava koji ima smisla i donosi rezultate – izjavio je Dominik Galinecdirektor ASEE-ovog Odjela za kontakt centar i CRM rješenja.

Nova verzija Live 3.0 zadržava najvažnije aspekte prethodnih verzija, uključujući bogato iskustvo stečeno tijekom tri desetljeća rada i suradnje s klijentima. Ne, također donosi brojne nove značajke i mogućnosti koje korisnicima omogućuju da budu ukorak s vremenom, tehnologijama i preferiranim komunikacijskim kanalima svojih klijenata.

Integrirani AI i ML

Posebna pozornost posvećena je korisničkom sučelju, koje je osvježeno i prilagođeno kako bi agenti kontaktnog centra omogućili lakši rad. Ugodno okružje za agente rezultira poboljšanim korisničkim iskustvom jer omogućuje brži pristup relevantnim informacijama, čime se skraćuje vrijeme potrebno za pružanje informacija ili rješenja korisnicima.

Jedna od ključnih inovacija u Live 3.0 je integracija umjetne inteligencije (AI) i strojnog učenja (ML). S obzirom na rastuću tržišnu potražnju za pametnim pomoćnicima i chatbotovima, ova nova verzija omogućuje klijentima da iskoriste prednosti AI tehnologije. U potpunosti prilagođen odredbama GDPR propisa, sustav raspolaže obiljem podataka o krajnjim korisnicima, a novi alati omogućuju njihovo pametno korištenje kako bi se pružao kontekstualni sadržaj tijekom interakcije s korisnicima. Live 3.0 također pruža indikacije ključnih trenutaka klijentima kako bi ih maksimalno iskoristili, bez obzira jesu li u pitanju prodajni, akvizicijski, servisni ili retencijski procesi.

Live 3.0 jedinstveno je sučelje za rad na svim komunikacijskim kanalima, bez potrebe za in

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr