Tvrtka Agilcon najavila je prvu online besplatnu akademiju Marketing Automation Academy by Agilconkoja će započeti 19. lipnja.

Marketing Automation Academy by Agilcon, osmišljena je kao besplatna online edukativna radionica u trajanju od osam tjedana koja će polaznicima omogućiti upoznavanje s vrhom i prednostima marketinške automatizacije, stjecanje znanja o strategijama i procesima marketinške automatizacije te kako koristiti tehnološke proizvode poput Salesforce Marketing Clouda. Osim toga, polaznici Akademije će kroz praktične vježbe i sami moći isprobati alate za automatizaciju i izraditi vlastite kampanje. Akademija je prilagođena svačijem rasporedu te su materijali dostupni online registriranim polaznicima, u svako doba, do kraja kolovoza.

„Marketinška automatizacija u Hrvatskoj je i dalje relativno novi koncept jer se tvrtke većinski koriste e-mail marketingom i marketingom putem društvenih mreža. Tvrtke su tek nedavno počele koristiti platformu za automatizaciju kao što je Salesforce centralizirao svoje digitalne marketinške aktivnosti i orkestrirao kampanje. Upravo je podizanje svijesti o marketinškoj automatizaciji i općenito njezinim prednostima cilj akademije Marketing Automation Academy by Agilcon. Akademija je namijenjena marketing menadžerima, digital marketing menadžerima, stručnjacima iz područja digitalnog marketinga, CRM menadžerima, marketinškim stručnjacima, voditeljima prodaje i svima drugima koji su zainteresirani za ovu tematiku,“ izjavila je Irena Domjanović, Managing Partner u Agilconu i voditeljica Marketing Automation Academy.

Akademija će trajati dva mjeseca, odnosno osam tjedana, te će biti podijeljena na tjedne blokove. Program je koncipiran na način da će se u svakom od osam tjedana obrađivati ​​određena tema, a svaka od tema imaće video lekcije, tekstualne materijale, linkove, blogove te zadatke i/ili kvizove. Osim toga, neki će tjedan uključiti intervjue s klijentima tvrtke Agilcon o temama koje će se toga tjedna obrađivati ​​ili gostovati stručnjacima određene teme. Sadržaj će se početkom svakog tjedna distribuirati polaznicima putem e-pošte.

Za početak će se polaznicima objasniti osnove marketinške automatizacije i njezina uloga i prednosti u sklopu šire marketinške strategije te kako postaviti strategiju za automatizaciju poslovnih procesa. Zatim će polaznici saznati više o ulozi sadržaja te kako kreirati uspješan sadržaj. Fokus trećeg tjedna je upravljanje potencijalnim klijentima, odnosno kako generirati, upravljati i kvalificirati prodajne prilike pomoću alata za marketinšku automatizaciju. U četvrtom tjednu Akademija se bavi važnom temom podataka te kako ih izvaditi iz kompanijskih silosa, unificirati, reduplicirati i aktivirati u svrhu prodaje i marketinga. Nakon toga, polaznici će se upoznati s dva alata za marketinšku automatizaciju. U petom tjednu naučit ćete kako koristiti alat za automatizaciju B2B marketinga, au šestom tjednu kako koristiti alat za automatizaciju B2C marketinga. U sedmom tjednu fokus će biti na analitici i inteligenciji koja dolazi sa Salesforce alatima te će polaznici naučiti najvažnije KPI-eve u marketinškoj automatizaciji i kako raditi optimizaciju i analitiku. Na

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr