Predstavljena Marketing Automation Academy tvrtke Agilcon

Tvrtka Agilcon najavila je prvu online besplatnu akademiju Marketing Automation Academy by Agilconkoja će započeti 19. lipnja.

Marketing Automation Academy by Agilcon, osmišljena je kao besplatna online edukativna radionica u trajanju od osam tjedana koja će polaznicima omogućiti upoznavanje s vrhom i prednostima marketinške automatizacije, stjecanje znanja o strategijama i procesima marketinške automatizacije te kako koristiti tehnološke proizvode poput Salesforce Marketing Clouda. Osim toga, polaznici Akademije će kroz praktične vježbe i sami moći isprobati alate za automatizaciju i izraditi vlastite kampanje. Akademija je prilagođena svačijem rasporedu te su materijali dostupni online registriranim polaznicima, u svako doba, do kraja kolovoza.

„Marketinška automatizacija u Hrvatskoj je i dalje relativno novi koncept jer se tvrtke većinski koriste e-mail marketingom i marketingom putem društvenih mreža. Tvrtke su tek nedavno počele koristiti platformu za automatizaciju kao što je Salesforce centralizirao svoje digitalne marketinške aktivnosti i orkestrirao kampanje. Upravo je podizanje svijesti o marketinškoj automatizaciji i općenito njezinim prednostima cilj akademije Marketing Automation Academy by Agilcon. Akademija je namijenjena marketing menadžerima, digital marketing menadžerima, stručnjacima iz područja digitalnog marketinga, CRM menadžerima, marketinškim stručnjacima, voditeljima prodaje i svima drugima koji su zainteresirani za ovu tematiku,“ izjavila je Irena Domjanović, Managing Partner u Agilconu i voditeljica Marketing Automation Academy.

Akademija će trajati dva mjeseca, odnosno osam tjedana, te će biti podijeljena na tjedne blokove. Program je koncipiran na način da će se u svakom od osam tjedana obrađivati ​​određena tema, a svaka od tema imaće video lekcije, tekstualne materijale, linkove, blogove te zadatke i/ili kvizove. Osim toga, neki će tjedan uključiti intervjue s klijentima tvrtke Agilcon o temama koje će se toga tjedna obrađivati ​​ili gostovati stručnjacima određene teme. Sadržaj će se početkom svakog tjedna distribuirati polaznicima putem e-pošte.

Za početak će se polaznicima objasniti osnove marketinške automatizacije i njezina uloga i prednosti u sklopu šire marketinške strategije te kako postaviti strategiju za automatizaciju poslovnih procesa. Zatim će polaznici saznati više o ulozi sadržaja te kako kreirati uspješan sadržaj. Fokus trećeg tjedna je upravljanje potencijalnim klijentima, odnosno kako generirati, upravljati i kvalificirati prodajne prilike pomoću alata za marketinšku automatizaciju. U četvrtom tjednu Akademija se bavi važnom temom podataka te kako ih izvaditi iz kompanijskih silosa, unificirati, reduplicirati i aktivirati u svrhu prodaje i marketinga. Nakon toga, polaznici će se upoznati s dva alata za marketinšku automatizaciju. U petom tjednu naučit ćete kako koristiti alat za automatizaciju B2B marketinga, au šestom tjednu kako koristiti alat za automatizaciju B2C marketinga. U sedmom tjednu fokus će biti na analitici i inteligenciji koja dolazi sa Salesforce alatima te će polaznici naučiti najvažnije KPI-eve u marketinškoj automatizaciji i kako raditi optimizaciju i analitiku. Na

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr