Protekla dva tjedna TV ekipa  Cris Pelo Mundo provela je snimajući ljepote Hrvatske, te su odlučili cijelu četvrtu sezonu posvetiti dokumentiranju najboljeg što Hrvatska može ponuditi. U 17 dana snimateljska ekipa je posjetila 14 različitih destinacija te se upoznala s bogatim kulturološkim, gastronomskim, prirodnim bogatstvima Hrvatske.  

Cris Pelo Mundo prikazuje se na Travel Box Brazil pay-tv kanalu koji dopire do više od 14 milijuna obitelji zainteresiranih za putovanja po svijetu, a zauzima 5. mjesto među ciljanom publikom u Brazilu – obiteljima koje traže inspiraciju za svoje sljedeće putovanje.

Ekipu čine Cris Stilben, TV voditeljica, njen suprug Igor Duarte TV voditelj, njihov sin Emmanuel, TV voditelj, te fotografkinja Mirian Molinero i snimatelj Raphael Bellizzi. 

„Hrvatska je doista cjelovito iskustvo, ima sve! Sjajnu povijest, predivnu netaknutu prirodu, dobru infrastrukturu te je iznimno dobra destinacija za putovanje obitelji s djecom („kids friendly“). Zapanjeni smo svime što smo vidjeli.“ –Cris Stilben

Uživali smo na svakom koraku otkrivanja Hrvatske, te smo ostali zapanjeni idealnim spojem povijesne i kulturne baštine s prirodnim ljepotama.Igor Duarte

Cijeli projekt u Hrvatskoj je osmislila Marilia de Oliveira, inače Brazilka s Karlovačkom adresom i vlasnica turističke agencije Marzito Travel. Osim pokretanja cijelog projekta na ovom putovanju Marilia je bila zadužena za cijelu logistiku, prevođenje, ali pratnju na cijelom putovanju.  

Kako se cijeli svijet bori s pandemijom, pokušali smo iskoristiti ovu godinu za promociju Hrvatske na najbolji način.

Cijelo putovanje je osmišljeno kako bi predstavilo sve glavne Hrvatske destinacije kao Zagreb, Split, Dubrovnik, Pula, Rovinj… ali i dalo fokus na manje lokacije koji su jako atraktivne, ali s kojima Brazilska publika nije toliko upoznata. Tako da smo poseban fokus stavili na lokacije kao što su Karlovac, Nin, Buzet, Brijuni, Kamenjak itd, koje imaju jako puno sadržaja za ponuditi ali nažalost do sada Brazilska publika ih nije imala priliku upoznati. 

Nažalost za snimanje cijelog serijala smo imali samo 17 dana te smatram da smo napravili malo čudo posjetivši 14 destinacija, jako sam sretna i ponosna na ove projekt i na sve partnere  turističke zajednice, HTZ, restorane, hotele i ugostitelje koji su nas podržali i omogućili da se ovaj veliki projekt realizira. Unatoč pandemijskoj godini projekt je pokazao da uz zajedničke napore svih djelatnika u turizmu možemo Hrvatsku predstaviti u najboljem svjetlu. – Marilia de Oliveira

Osim promociju kroz TV ovaj projekt će osigurati promociju i na društvenim mrežama kao što su Instagram, Facebook, Youtube kanal, ali naravno s najviše očekivanja pratit ćemo novu sezonu na Televiziji krajem ove godine.