Moja Luxoria, hrvatska turistička agencija specijalizirana za najam luksuznih vila i kuća za odmor na području cijele Hrvatske, iznijela je podatke prikupljene u prva dva mjeseca bukinga. Podaci pokazuju da se kriza u Njemačkoj prelijeva i na tržištu luksuznog smještaja pa tako Nijemci, naše najvažnije emitivno tržište, zasad odgađaju luksuz.

Prema podacima agencije My Luxoria za prva dva mjeseca bookinga, rezervacije iz Njemačke predstavljaju samo 35% svih rezervacija za 2023. godinu. Za usporedbu, proteklih je godina njemački udio iznosio 60%, dok su se u preostalih 40% rezervacije smjestile sve ostale zemlje EU i svijeta.

Traži se let više

Zahvaljujući gostima iz skandinavskih zemalja i onima iz Ujedinjenog Kraljevstva i Sjedinjenih Američkih Država, booking je odličan. Ipak, pojačan interes gostiju iz Ujedinjenog Kraljevstva i Sjedinjenih Američkih Država nailazi na problem nedovoljnog broja letova prema Hrvatskoj.

Osim toga, neki od ovih letova imaju dolaske i polaske utorkom ili četvrtkom, što gostima uvelike otežava rezervaciju željenih kuća koje su uglavnom dostupne samo od subote do subote. U agenciji My Luxoria nadaju se, kao i njihovi zrakoplovni gosti, da će prije sezone biti uvedene dodatne zrakoplovne linije.

Prva sezona u schengenskom prostoru

“Budući da većina naših sezona počiva na autogostima, članstvo Hrvatske u schengenskom prostoru olakšat će dolazak gostiju i smanjiti gužve ovoga ljeta. Zbog krize u Njemačkoj ta činjenica još uvijek nije dovoljan motivator za booking. Očekujemo da će Nijemci ipak biti najveći broj gostiju u kućama za odmor, ali takav rasplet ćemo vjerojatno vidjeti tek u zadnji tren periodu”, izjavila je Ankica Ćaleta, vlasnica i direktorica agencije My Luxoria.

Hrvatska agencija svjetskog ugleda

My Luxoria jedna je od tri turističke agencije u Hrvatskoj koje se bave isključivo iznajmljivanjem vila s bazenima. Posljednjih godina My Luxoria nudi značajna financijska sredstva u povećanju globalne vidljivosti brenda na tražilicama iu medijima. Agencijski portfolio brzo raste, a tijekom 2022. godine u ponudu je dodano 400 novih vila. Rezultat je ulaganja u vlastiti razvoj, ali i znak povjerenja iznajmljivača u snažan brend.

Uzlazni trend prate i prihodi ag

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr