Neformalna mreža za suzbijanje seksizma u medijima i oglašivačkoj industriji detektirala je više od 830 seksističkih članaka u hrvatskim medijima. Utvrdili su da u broju seksistički intoniranih članaka prednjače portal Dnevno.hr, dok mu za vratom pušu: 24sata, Net.hr i Slobodna Dalmacija. Analizirajući prikupljene primjere u Mreži su došli do zaključka kako je najčešći oblik seksizma u medijima seksualna objektivizacija žena. Od spomenutih 830 detektiranih članaka ovaj je „fenomen“ primijećen u čak 358 članaka. Drugi najzastupljeniji oblik je pogrdno i/ili trivijalizirajuće izvještavanje o izgledu ili ponašanju žena umjesto rasprava o stavovima i mišljenjima. Takvih članaka je bilo 245. Podržavanje i promocija rodnih stereotipa zabilježeni je oblik seksizma u 108 članaka, dok je 91 članak reproducirao i održavao rodne stereotipe u odnosu na žrtve rodno utemeljenog nasilja. Mizoginih članaka ili onih koji sadrže govor mržnje te homofobnih, transfobnih i bifobnih članaka u hrvatskom medijskom prostoru bilo je 31. Lugiga