Novi jelovnik ispričan novim vizualnim identitetom – “Okusi mora, stine i Cetine”

Specijaliteti zbog kojih je Kaštil Slanica kao rijetki dragulj usmenom predajom poznata od Zadra do Dubrovnika, svakako su soparnik – zaštićeno kulturno dobro Hrvatske s oznakom geografskog podrijetla – jela od pastrve, žaba, jegulje, sipe te nezaobilazna mirisna pašticada vlasnice Vinke i omiška juha s ovčjim sirom. Poseban draž prostoru daje i miris svježeg pečenog kruhakoji se svakodnevno miješa i peče ispod peke – jednako kao meso, riba i hobotnica. Jelovnik slastica također sadrži najfinije slastice koje se već dugo poslužuju na stolovima Dalmacije – od rožate, rafiola pa sve do čuvenih fritularekla nam je Dunja Kadrić, suvlasnica i brend menadžerica restorana.

Nakon 25 godina uspješnog rada, željeli smo i prostoru i našem brendu dati novu svježinu, pa smo kroz novi identitet stvorili tradiciju, kulinarstvo, obitelj, prirodu i povijest u jednoj cjelovitoj priči. Restoran su 1998. godine otvorili moji roditelji Damir i Vinka Rogošić želeći ponuditi jedinstveni gastronomski doživljaj i kroz njega dočarati raznolikost i ljepotu omiškog kraja. Naš novi slogan Čuvari načina života naglašava obiteljski karakter restorana i našeg predanog osoblja kao čuvara tradicije i dalmatinske gastronomije – pojačava Dunja Kadrić.

Novo brendiranje ističe Kaštil Slanica kao nezaobilazno mjesto u doživljaju kulturnog i povijesnog nasljeđa te prirodnih bogatstava ove destinacije. Uz novi vizualni identitet u komunikaciju su uključene priče o životu u Dalmaciji prenesene kroz zanimljive “crtice” praćene ilustracijama Vedrana Klemensa – približila nam je Izvorka Jurić, kreativna i art direktorica iz Projektni biro Izvorka Jurić.

Više o temiIzvor: Journal.hr