Francuski modni div jača svoj beauty segment poslovanja te kani ‘otključati potencijal’ Creeda na lukrativnim azijskim tržištima
Modni div Suhavlasnik Guccipreuzeo je niski parfemski brend Creed i to za navodno dvije milijarde dolara. Većinski vlasnik Creeda dosad je bio privatni investicijski fond BlackRock Inc. te, manjim dijelom, osnivača obitelji Jamesa Henryija Creeda.
Daleke 1760. James Henry Creedu Londonu je osnovao House of Creed koja je isprva šivala odjela i oprave članovima visokog društva. Sredinom 18. stoljeća Henry Creed kuću je učinio poznatom šivajući odjeću modnim ikonama tog vremena – grofu d’Orsayu, kraljici Viktoriji i francuskoj carici Eugeniji, dok je njegov nasljednik Olivier započeo s izradom jedinstvenih mirisa za europske aristokrate i istaknute ličnosti poput, primjerice, pariškog biskupa.
Svoju poziciju na luksuznom tržištu izgradili su upravo zahvaljujući tom ekskluzivnom poslovnom modelu – parfeme za bogate su izrađivali po narudžbi, a potom bi mali dio ekskluzivnih kreacija pustili u prodaju.
Problematični Gucci
Creed je danas jedan od simbola vrhunske izrade parfema, punokrvni nišni brend kojeg je Kering kupio kako bi, kako su izjavili, ‘otključali njegov potencijal’ i to ponajviše na lukrativnim azijskim tržištima te proširili ženski portfelj mirisa. Creedova najpopularnija kreacija je muški miris Dolazaktvrtka godišnje ostvaruje prihod od 250 milijuna dolara.
Kering se na akviziciju odlučio nakon što su Raffaello Cornaggia postavila na čelo Beautyija i najavila širenje tog segmenta poslovanja. Tako je, primjerice, Kering bio jedan od kandidata za preuzimanje brenda Tom Ford koja je, osim u modi, izgradila prilično stabilnu poziciju u industriji niche parfema. Na kraju je preuzeo Tom Ford Estee Laudera francuski Kering bacio se na istraživanje tržišta i nova preuzimanja.
Također, razvile su se mirisne linije za svoje moderne brendove poput Bottega Venette, Balenciage i Alexandera McQueena.
Jačanje pozicije u svijetu luksuzne kozmetičke i parfemske industrije čini se lakšim zadatkom od oživljavanja njihovog ključnog brenda Guccija. Naime, prema financijskim izvještajima objavljenim u travnju, prodaja Guccija je u prvom kvartu
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr