LOEWE je pobijedio starosjedioce i popeo se na prvo mjesto, a među kupcima sve bolje kotiraju Goyard, Posse i Loro Piano
Po prvi put otkad Lyst rangira najpopularnije svjetske brendove, modna marka LOEWE Jonathana Andersona zasjela je na prvo mjesto. Naime, platforma Lyst svaka tri mjeseca objavljuje svoj Lyst Indeks na kojem se nalaze najtraženiji modni brendovi, dizajneri, proizvodi i trendovi.
Trud Jonathana Andersona očito se isplatio jer je u drugom tromjesečju ove godine zasjeo na tron iu usporedbi s prvim kvartalom broj pretraživanja povećao za 19 posto. Za taj uspjeh, tvrdi portal HypeBeast, zaslužne su sjajne kolekcije i, dakako, angažman slavnih osoba poput Kylie Jenner koji je sukreirao vrhunski Anagram koji je ujedno i ‘najvrući proizvod’ kvartala. Neki od njihovih komada (‘balon’ štikle) i kolekcije (Pixel) postali su viralni, a pozornost javnosti privukla su suradnjama s K-pop superzvijezdama koje su postale ambasadorice brenda.
LV podbacio
Pametnim poslovnim potezima i izvrsnim kolekcijama uspjeli su s prvog mjesta izbaciti talijansku kuću Prada koja je dvije uzastopne sezone bila na vrhu, a sada je na zadovoljavajućem drugom mjestu. Oni su među deset najtraženijih brendova prema Lystu Versace (popeo se za pet mjesta zahvaljujući suradnji s Dua Lipom i revijom FW23 LA), Miu Miu, Bottega Veneta (popeo se za jedno mjesto), Valentino, Saint Laurent (zahvaljujući izložbi u Berlinu popeo se za tri mjesta), Moncler, Gucci ina desetom je Dior koji se u odnosu na prvi kvartal popeo za jedno mjesto. Louis Vuitton nije među prvih deset već se našao na 11. mjestu što je skok od dva mjesta u odnosu na prethodno razdoblje.
Iako Louis Vuitton sve više raste na ljestvici, čudi se da uspjeh nije još veći s obzirom na pompu oko debitantske revije novog kreativnog direktora muške linije, Pharrella. Osim što je on privukao pozornost publike (kao i njegova LV Speedy torba vrijedna milijun eura), sama je revija poborila rekord po broju pregleda na društvenim mrežama, posjetila je krema slavnih, nastupao Jay Zte imenovana zaštitna osoba Rihanna.
Vrući proizvodi
Najveći pad na listi ostvario je Dolce&Gabbana koji je pet mjesta niže nego u prvom kvartalu i sad drži 12. poziciju, dok se Jacquemus popeo za četiri mjesta na 15. mjesto. Ozloglašeni Balenciaga pokazuje znakove oporavka te je sad na 16. mjestu (u prvom kvartalu na 18.), dok je Skine Kim Kardashian ostao na 17. mjestu.
Što se tiče ‘najvrućih’ proizvoda, najpopularnijim je proglašen spomenuti top brenda LOEWE, dok je na drugom mjestu model tenisice Mexico 66 brenda Onitsuka Tiger. Među ostalim popularnim proizvodima izdvajaju se Versaceove Maxi Medusa Biggie sunčane naočale, torba od rafije brenda LOEWE (4. mjesto), New Balance 1906R Aimé Leona Dorea (peto mjesto), kratke traper hlače brenda Agolde (šesto mjesto), Alaijine mrežaste cipele (sedmo mjesto), The Row’s City japanke (osmo mjesto), Longchampova torba Le Pliage (deveto mjesto).
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr