https://www.freepik.com/free-photo/young-pretty-busy-woman-sitting-table-working-laptop-co-working-office-close-up-view-consentration-tired-holding-coffee-cup_9405644.htm

Ako vodite posao, vaša najveća briga je hoće li vaš posao biti isplativ i hoćete li zaraditi dovoljno novca da živite od svog poduzetničkog rada. Kako bi vaš posao bio produktivan i profitabilan, trebate zaposliti prave ljude koji će vam pomoći pretvoriti vaše snove u stvarnost. No, čak i uz najbolji tim ljudi na svijetu, i dalje ćete se svakodnevno suočavati s problemom motivacije i produktivnosti, ne zato što vaši zaposlenici nisu dovoljno dobri, već zato što je vaš posao da ih motivirate. Pa ako i vi tražite način da to učinite i ako želite stvoriti produktivno okruženje na poslu, evo nekoliko načina da to učinite.

Otvorite prozore

Iako se ova ideja čini previše jednostavnom i prozaičnom, činjenica je da svi više volimo provoditi vrijeme okruženi svježim zrakom i prirodnim svjetlom nego biti u mraku. Zato je ovo rješenje vrlo učinkovito, ali, u isto vrijeme, nevjerojatno jednostavno – otvorite prozore u svom poslovnom prostoru i držite ih otvorenima što je duže moguće! Od trenutka kada ujutro stignete na posao do popodnevnog odlaska kući, držite prozore širom otvorene što je duže moguće, ovisno o godišnjem dobu i vanjskoj temperaturi. Ovakav pristup možda neće odmah dovesti do vidljivih rješenja, ali će vaši zaposlenici i svi prisutni u vašem uredskom prostoru postati motiviraniji za rad upravo zato što vrijeme provode u prirodnom okruženju.

Sredite prostor za odlaganje

Ako je vaš ured mali ili imate velik broj zaposlenika, velika je vjerojatnost da unutar radnog prostora nemate dovoljno prostora za prolaz, odlaganje ili odmor. Zato na ove stvari treba obratiti pozornost, posebice na prostor u koji možete odlagati i organizirati stvari. Srećom, postoji mnogo načina za to, od otvorenih polica i velikih polica za knjige do manjih komoda i ladica u koje možete pohraniti manje predmete. Ne zaboravite ni prostor za uredski materijal koji koriste svi zaposlenici, uključujući printer i kvalitetan papir za štampanje koji mnogi poslovni ljudi svakodnevno koriste. Ako vam te stvari budu pri ruci, lakše ćete ih pronaći i koristiti, što će povećati vašu učinkovitost i učiniti vas još spremnijim za rad.

Pospremite stolove

Ovo je još jedna jednostavna ideja koja zvuči sjajno u teoriji, a još bolje u praksi. Ako svaki zaposlenik redovito čisti svoj radni stol i prostor oko njega, cijeli će ured biti uređen i čist. Ovo možda neće biti nešto u čemu će svi uživati ​​- pogotovo oni koji ne vole raditi te stvari – ali ovo je definitivno ideja koja će pomoći cijeloj tvrtki da bude organiziranija, urednija i produktivnija. Cijeli ovaj proces bit će još lakši i učinkovitiji ako prvo svima date dovoljno prostora za pohranu, zatim napravite dugoročni plan i pridržavate se svakog koraka koliko god možete.

Uređenje i dekoracija

Najzad, ako želite da vaš kancelarijski prostor bude još organiziraniji i spremniji da vas inspirira za predan i produktivan rad, bilo bi dobro da se posvetite uređenju i uređenju. Najprije odaberite ugodnu paletu boja kojom ćete obojiti zidove i pronađite neke ugodne tapete koje će prostor učiniti još ljepšim i profesionalnijim. Zatim dodajte slike i postere koji će dodatno motivirati svakog zaposlenika ili prikazati razvoj vaše tvrtke od početka do danas. Na kraju, potaknite svakog zaposlenika da samostalno uredi svoj radni prostor te da donese osobne fotografije svoje obitelji ili nekih stvari koje su mu važne jer će se na taj način dodatno motivirati za rad.

Stvoriti prijatno i produktivno okruženje na poslu nije ni lako ni jednostavno, ali uz ove jednostavne trikove to ćete učiniti brže nego dosad. Dakle, istražite ove ideje i počnite ih provoditi danas!