YouTube dijeli savjete o tome kako kreatori mogu optimizirati sadržaj za gledanje na TV-u

Video s uputama opisuje pet ključnih elemenata koje treba uzeti u obzir pri stvaranju sadržaja s fokusom na gledanje televizije.

Naravno, svaki kanal neće imati visok postotak gledatelja putem TV-a, a informacije o postotku gledanosti na taj način moguće je provjeriti u naprednoj analitici YouTube Studija.

Jedan od važnijih savjeta je postavljenja sadržaja u 4K, 8K ili HDR rezoluciji jer su veliki TV formati idealni za maksimalno iskorištavanje svakog piksela i isporuku video zapisa visoke kvalitete.

Ostali savjeti također se vežu uz kvalitetu prikaza na velikim ekranima. Pa je tako važna i profilna slika (sličica) videozapisa koji također trebaju biti visoke kvalitete. Uz kvalitetu, kada je u pitanju prikaz na TV-u, naslovne slike trebaju imati konzistentan izgled na koji je TV publika navikla.

Također, bitno je osigurati pozornost publike u prvih 10 do 30 sekundi trajanja videozapisa. Jednom kada je sadržaj zaokupio pažnju publike istu treba i zadržati što je moguće koristiti korištenjem popisa za reprodukciju (popis za reprodukciju).

Više o temiIzvor:Bug.hr